Tilbake

Anskaffelsesdagen Bergen 2018

Bergen | 15.03.18

Arrangement
15. mars 2018 er vi igjen klare for den årlige Anskaffelsesdagen. I år, som i fjor, vil en praktisk tilnærming til vanskelige temaer innen innkjøp vektlegges.

Anskaffelsesdagen Bergen 2018



Konferansen retter seg mot innkjøpere og tilbudsgivere innen både offentlig og privat sektor. Privat sektor står for en stor andel av de innkjøp som foretas. Selv om private aktører ikke er bundet av anskaffelsesregelverket vil det ofte være likhetstrekk for prosedyrer og formål som må hensyntas. Programmet i år vil gjenspeile den gjensidige læring av hverandre som privat og offentlig sektor kan dra nytte av. Konferansen arrangeres i regi av NIMA, Inventura og Simonsen Vogt Wiig.

Temaer som omhandles er bl.a.:

  • Anskaffelser til Forsvaret
  • Kategoristyring
  • Forhandlinger i privatrettslige innkjøp vs forhandlinger i offentlige innkjøp
  • Kontraktsoppfølgning

Program  

 

Tid: Torsdag 15. mars 2018
Konferanse: Kl 09.30 - 16.00, mingling med tapas kl 16.00 - 19.00
Sted: Hotell Scandic Ørnen, Lars Hilles gate 18, 5008 Bergen
Pris: 2 500,-

Bindende påmelding.

Påmelding


Foredragsholdere:

Program Anskaffelsesdagen 2018
 

For spørsmål,  ta kontakt med:
Trine Lise Fromreide, Simonsen Vogt Wiig,  M 989 04 837, tlf@svw.no
Harald Alfsen, Inventura, M 982 69 130, harald.alfsen@inventura.no
Bjørn Erik Linde, NIMA, M 997 16 683, bjorn.erik.linde@skyss.no