Det finnes en stor skog av konsulentselskaper som har utviklet en egen software. For å lykkes med å løfte software ut som global software må man sikre at det grunnleggende fundamentet er på plass. Bli med når eksperter med relevant erfaring deler innsikt og kunnskap for bedre beslutninger.

Agenda:

Kl. 10.00: Introduksjon 
v/Ole Petter Pedersen, Ansvarlig redaktør, Europower – en del av DN Media Group

Kl. 10.10: Slik løftet vi Mintra fra et konsulentselskap til et globalt SaaS-selskap
v/Chul Christian Aamodt, kommersiell leder i Europower og tidligere partner og direktør for salg og markedsføring i Mintra

Kl. 10:40: Hva står i veien for at ditt konsulentselskap skal lykkes med SaaS?
Workshop og diskusjon i plenum

Kl. 11.30: Lunsj og nettverksbygging

Kl. 12.00: Hva må være på plass i kontraktene når målet er vekst og M&A 
v/Nicolai Halbo og Hugo Berg Otterlei, advokater og partnere i Simonsen Vogt Wiig

Kl. 12.30: De viktigste metricsene i et SaaS vekstselskap?
v/Peder Hjermann, Investment Manager, RunwayFBU (Early stage venture)

Kl. 13.00: Må man endre kultur når man skal utvikle et selskap fra konsulent til SaaS?
v/Tone Ringstad, CEO, Culture Intelligence

Kl. 13.30: Oppsummering og avslutning
v/Pia Kristensen Moe, Teknologioptimist, Europower – En del av DN Media Group

 

Målgruppe: Eiere, styremedlemmer, ledergrupper og forretningsutviklere i konsulentselskaper

Pris: NOK 1.490,- ekskl. mva. Prisen inkluderer enkel servering. Begrenset antall plasser. For påmelding se her.

Påmelding