Vi ser etter deg som tar initiativ, har god ordenssans og trives i et hektisk arbeidsmiljø.
Sekretærstillingen er meget innholdsrik og favner alt fra ”daglig drift” av kontoret til typiske bistandsoppgaver for advokatene. Særlig vil arbeidet bestå av betjening av sentralbord/resepsjon, ansvar for bibliotek, post og innkjøp, arrangere møter og seminarer, forberede lunsj, administrere og bistå i interne møter og generelt forefallende kontorarbeid.
Arbeidsoppgaver:
Hovedoppgavene vil være å bistå advokatene med deres arbeid, samt ta del i kontorets administrative oppgaver. Oppgavene vil være varierte og omfatter bl.a
- Utarbeidelse av dokumentutdrag, herunder organisere elektroniske og fysiske saksdokumenter, skriving, arkivering etc.
- Bilagsregistrering for selskapets regnskap
- Arbeidsoppgaver knyttet til systemer som Altinn, Aktørportalen, Maconomy og Worksite
- Enkel IT-bistand
- Inngå i administrativ gruppe med fellesoppgaver
Personlige egenskaper:
- Gode kommunikasjonsevner
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- God kjennskap til Office-pakken og Adobe Acrobat (Adobe Pro)
- Interesse for og kjennskap til bruk av elektroniske arbeidsverktøy
- Trives i et arbeidsmiljø som stiller høye krav til faglig kompetanse og profesjonalitet
- Evne til å være i forkant, håndtere et høyt arbeidstempo, prioritere og jobbe mot tidsfrister
- Trives med mange baller i luften samtidig, fleksibel og ansvarsbevisst
- Grunnleggende økonomiforståelse/kunnskap
Til gjengjeld kan vi tilby konkurransedyktig lønn og gode personalytelser i et hyggelig miljø.
Spørsmål om stillingen kan rettes til Helle Ludvigsen.
Søknadsfrist: 30.08.21