Vi søker deg som har utdanning som advokatsekretær eller advokatassistent, og som har erfaring fra tilsvarende roller eller oppgaver. Du bør ha interesse for og kjennskap til bruk av elektroniske arbeidsverktøy, samt gode muntlige og skriftlige språkkunnskaper.
Som person trives du i et arbeidsmiljø med høye krav til faglig kompetanse og profesjonalitet, og du har evnen til å få jobben gjort med stor grad av nøyaktighet. Du trives med å håndtere flere oppgaver samtidig, evner å prioritere, og er både fleksibel og proaktiv i din tilnærming.
Arbeidsoppgaver består av:
- Bistå med utarbeidelse og oppfølging av utkast til saksdokumenter i forbindelse med firmaets forretningsområder
- Administrative oppgaver som post – og bud forsendelser, bistand ved klientarrangement, reisebestillinger, kurs, reiseregninger.
- Håndtere korrespondanse og klientkontakt.
- Bistå advokater med utdrag, kopiering, innbinding, skanning, organisering, arkivering av saksdokumenter
- Utarbeidelse av dokumentsamlinger
- Opprettelse av saker i saksregister (Maconomy)
- Arbeidsoppgaver knyttet til systemer som; Maconomy, Worksite og datarom
- Følge opp advokatene og deres klienter/saker
- Oversikt og orden i elektroniske og fysiske saksdokumenter
- Oversettelser
Vi tilbyr:
- Utfordrende arbeidsoppgaver som gir mulighet for faglig utvikling
- Et godt arbeidsmiljø
- Du får arbeide i et team som har et sterkt ønske om at alle skal lykkes
- Gode arbeidsbetingelser
Søknadsfrist: 1. april 2025
Arbeidssted: Kristiansand
Har du spørsmål vedrørende stillingen? Kontakt Anders Lindseth (partner) eller Therese Håverstad (advokatsekretær).